Oreo Shake & Truskawka Shake

5/18/2013 Agata 19 Comments


Idealne na gorące majowe popołudnie, gdy jedyne na co mam ochotę to leżeć w parku, czytać książkę i zapomnieć o wszystkich problemach tego świata. Ale muszę przyznać, że dopiero gdy jest tak ciepło, mam ochotę działać. Wychodzę z mieszkania, szukam warzyw na straganach, przypadkiem trafiam do kina. Szukam szczęścia. ;) Na pewno trochę małej radości ukrytej jest w szklance takiego szejka. Szczególnie ten z Oreo - super sprawa, kawałki ciastek połączone z lodami. Spróbujcie, polecam.

PS. Kombinujcie z proporcjami! Może ktoś chce więcej ciastek, może ktoś chce bardziej mlecznego szejka, jak wolicie :-)


Do Oreo Shake potrzebujemy
(1 porcja):
5 ciastek Oreo
200ml lodów waniliowych (1/5 litrowego pudełka)
150ml mleka

Oreo kruszymy, gdy są jeszcze zamknięte w foliowej paczuszce (możemy uderzać nią o co popadnie). Wrzucamy je do naczynia, dodajemy lody i mleko, miksujemy za pomocą blendera przez około 1,5 minuty.
Podajemy jeszcze zimne! Do dekoracji możemy użyć reszty pokruszonych ciastek.


Do Truskawka Shake potrzebujemy
(1 porcja):
6 dużych truskawek (mogą być mrożone, ale już rozmrożone):
200 ml lodów waniliowych
150 ml mleka
opcjonalnie cukier (ja nie użyłam)

Truskawki myjemy i oddzielamy od szypułek. Wszystkie składniki miksujemy za pomocą blendera. Do dekoracji możemy użyć świeżych truskawek.


Smacznego!

19 komentarzy:

  1. oj ciężki wybór:) nie mogłabym się zdecydować i porwałabym obydwa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja też wypiłam po trochu każdego :))

      Usuń
  2. Mniam, truskawkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę truskawkę, po prostu nie lubię Oreo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś w zdecydowanej mniejszości, ale bardzo mnie to cieszy, że chociaż jeden :D

      Usuń
  4. Oh kradnę tego różowego ! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata gratuluję Ci bloga fajne przepisy, pisane lekkim literackim językiem fajnie się czyta.
    Może pomyslisz o napisaniu książki? Gratuluję ! Pozdrawiam ciocia Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :) Myślę, że na książkę jeszcze za wcześnie, ale kiedyś... kto wie! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Anonimowy20/5/13

    Z oreo spróbuję koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne kalorie. Ich smak musi być boski. Z oreo spróbuje koniecznie.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję, że będzie pycha!

      Usuń
  8. Właśnie nie wiedziałam na co mam ochotę, a teraz już wiem xD Bosko wyglądają, wezmę się za nie w jakiś piękny, ciepły dzień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pochmurny też będzie super :P Smacznego! :)

      Usuń
  9. Zrobiliśmy oba:-) Nie wiem który lepszy, genialny pomysł na te upały. Pychota!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :))) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Ja się właśnie zabieram za oreo z bananem - taka sytuacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)